Імпорт електричних автомобілів з 2022 року збільшився втроє, досягнувши $4,6 мільярда. Однією з причин цього зростання стали пільгові умови ввезення, які роблять електрокари більш ніж на 20% вигіднішими, ніж автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння. Однак офіційні автодилери, такі як BMW, Ford, Volvo та Jaguar, виступають проти продовження цих пільг. Питання в тому, чи зможе ринок вижити без них і хто насправді заробляє на продажу електромобілів?
Група компаній Electri4ka нещодавно відкрила свій другий автосалон у Дніпрі. Співвласник компанії Олександр Гавреш повідомив, що це перший преміальний салон, де представлені тільки автомобілі вартістю понад $50 000. З моменту продажу першого електрокара у 2020 році компанія збільшила обсяги продажів до 300–500 машин на місяць і відкрила три нові салони. Виручка за рік зросла більш ніж удвічі, однак Гавреш не розкрив фінансові показники компанії, оскільки їх неможливо встановити з реєстрів.


