Управління по рекламі КГГА звертається до суб’єктів господарювання всіх форм власності.
Ситуація в об’єднаній енергосистемі України залишається досить складною внаслідок недавніх масових атак росії на критичну інфраструктуру. В різних регіонах країни використовуються графіки відключень електроенергії для споживачів. Київ докладає всіх можливих зусиль на своєму рівні, щоб підтримати енергетику в питанні стабілізації поточного стану та мінімізувати дефіцит електроенергії.
Враховуючи це, Управління по рекламі КГГА звертається до суб’єктів господарювання всіх форм власності з проханням мінімізувати використання електроенергії для освітлення вивісок та рекламних засобів.
«Питання раціонального споживання електрики та об’єднання зусиль на всіх рівнях, щоб допомогти нашій енергосистемі, – це пріоритет. І мова йде не лише про економію, але й про солідарну позицію, коли навіть мінімальна і незначна економія від вимкненої підсвітки реклами демонструє спільність дій та зусиль. Це стосується і світлових рекламних конструкцій, і вивісок, які зазвичай працюють протягом усього дня або навіть цілодобово. Коли бізнес і жителі свідомо вимикають таке обладнання або переводять його в економні режими, зменшується пікова навантаження на мережу. У періоди енергетичної нестабільності кожен такий крок має значення», – зазначила начальниця Управління по рекламі КГГА Оксана Полищук.
В Управлінні відзначають зменшення використання світлової реклами, а при роботі вже в штатному режимі – замінити лампи розжарювання на енергозберігаючі світлодіодні LED-лампи для зменшення загального рівня споживання електроенергії.
Раніше в столиці затвердили порядок часткової компенсації за переобладнання квартир для ветеранів та ветеранок з інвалідністю I та II групи. Ініціатива реалізується в рамках міської цільової програми «Підтримка киян – Захисників і Захисниць». Про це повідомила заступниця голови КГГА з питань здійснення самоврядних повноважень Марина Хонда.

