Водії пройшли навчання з безпечної посадки та висадки пасажирів.
Всі водії наземного громадського транспорту пройшли тренінги, спрямовані на підвищення якості перевезень пасажирів, в тому числі для маломобільних груп. Про це повідомляють у КП «Київпастранс».
«На тренінгах водії мали можливість не просто почути про потреби людей з інвалідністю, а відчути і побачити, як це: орієнтуватися на колісному кріслі, долати перешкоди, допомагати людині, не порушуючи її особистий простір. Такий практичний досвід змінює ставлення набагато сильніше, ніж будь-яка теорія», – зазначив заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури Роман Лелюк.
Заняття стартували в липні і проходили кожного дня, крім вихідних, у невеликих групах. Такий формат дозволив приділити увагу кожному учаснику. В цілому тренінг пройшли всі водії трамваїв, тролейбусів і автобусів – майже півтори тисячі працівників.
«Ми приділяємо особливу увагу навчання персоналу. Для нас важливо, щоб кожен пасажир – незалежно від стану здоров’я або рівня мобільності – почувався в транспорті впевнено і комфортно. Саме на це спрямовані такі тренінги і подальша робота підприємства», – підкреслила виконуюча обов’язки генерального директора КП «Київпастранс» Тетяна Тараско.
Програма навчання включала теоретичний блок, під час якого водії вдосконалювали навички коректної комунікації з пасажирами і вивчали типові бар’єри, які щодня долають люди з інвалідністю.
На практичній частині водії відпрацьовували послідовність дій для безпечної посадки та висадки пасажирів, які користуються колісними кріслами або іншими технічними засобами реабілітації.
«Важливо, що під час навчання водії вдосконалили вміння впевнено і безпечно допомагати пасажирам з інвалідністю, не порушуючи особистий простір людини. Дякую учасникам за плідну співпрацю і готовність вдосконалювати стандарти обслуговування», – підкреслила заступник голови правління ОО «Група активної реабілітації», заступник голови Ради безбар’єрності в Києві Уляна Пчелкіна.
У «Київпастрансі» підкреслюють, що такі тренінги – важлива складова системної роботи над підвищенням стандартів обслуговування та забезпечення доступності громадського транспорту для всіх людей.
У холодну пору року відремонтовані і готові виїхати на дороги 570 одиниць спецтехніки «Київавтодору».


