В столичному метро продовжується установка тактильних полос, які допоможуть пасажирам з порушеннями зору краще орієнтуватися в просторі. Роботи завершені на станціях «Олімпійська», «Театральна» та «Палац спорту». Про це повідомили в КП «Київський метрополітен».
Паралельно розпочався монтаж системи тактильної навігації на інших станціях, зокрема, на Площі Українських Героїв, Золотих Воротах, Вокзальній та Університеті. Усі роботи виконуються в нічний час, коли відсутні пасажири.
Ці та інші безбар’єрні рішення в столиці реалізуються в рамках виконання Плану заходів по створенню безбар’єрного простору в Києві, затвердженого мером Києва Віталієм Кличком. Документ визначає конкретні заходи, покликані поступово зробити столицю доступною для всіх.
При опрацюванні варіантів по покращенню доступності станцій спеціалісти «Київського метрополітену» постійно консультувалися з представниками Національної Асамблеї людей з інвалідністю України, ОО «Триниити хаб» та БО «БФ «Фонд 03:00». Перед нанесенням проводили тестові обстеження за участю пасажирів з порушеннями зору.
Представники Асамблеї вже перевірили та надали відгуки про 3 станції, повністю обладнані тактильними індикаторами. Зокрема, вони відзначили, що тактильна навігація дуже зручна, легко сприймається і може вважатися одним з найефективніших рішень за якістю та швидкістю реалізації в умовах метрополітену.
Переваги технології нанесення методом холодного пластика полягають у швидкому нанесенні тактильних індикаторів без втручання в гранітне покриття. Холодний пластик більш економічний, ніж тактильні плитки, причому виконує ту ж функцію, а саме допомагає людям з порушеннями зору та іншим маломобільним групам населення краще орієнтуватися і безпечно переміщатися в просторі.
Навігацію встановлюють відповідно до сучасних норм. Таким чином, київське метро продовжує працювати для безпеки та комфорту всіх пасажирів, створюючи доступний простір.
Крім того, в метрополітені діє послуга супроводу пасажирів з маломобільних груп. Її можна замовити по телефону (044) 238-55-11 не менше ніж за годину до поїздки. Працівник зустріне на станції і забезпечить необхідний супровід для комфортної подорожі. За 10 місяців цього року працівники підземки здійснили майже 8000 супроводжень.


